Dodaj
swoje zlecenie
Za darmo
bez zobowiązań
Jak to działa?
  • Piszesz co jest do zrobienia
  • Otrzymujesz oferty
  • Wybierasz najlepszą
[rozwiń] Dodaj zlecenie »
Proszę czekać...
Oświadczam, że znam i akceptuję Regulamin Favore.pl i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Favore.pl Sp. z o.o. albo odbiorców danych zgodnie z Polityką Prywatności. Administratorem danych osobowych jest Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grochowska 341 lok. 32.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w szczególności w celu wykonania Umowy zawartej z Tobą na podstawie Regulaminu, w tym do umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z serwisu favore.pl, w tym dodawania i publikowania zapytań/zleceń do Dostawców interesujących Cię usług i produktów oraz kontaktowania Cię z nimi. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. [zwiń]

Czym właściwie jest SEO oraz co ma wpływ na miejsce portali w wyszukiwarkach

Otrzymuj aktualne zlecenia od klientów na e-mail

Pozycjonowanie to termin używany w celu określenia prowadzenia akcji marketingowych w sieci. Dzięki czynnościom związanym z pozycjonowaniem, strona internetowa pojawia się wyżej w wynikach wyszukiwarki internetowej. Istnieje bardzo bogaty zestaw czynników, które na taką pozycję wpływają. Wiele z nich to, jak na razie, ścisła tajemnica Google, ale te najważniejsze są nam znane i wykorzystywane w internetowym marketingu.

Każda strona, zaindeksowana przez tzw. crawler’a - czyli robota Google jest wyświetlana w wynikach tej popularnej wyszukiwarki internetowej. W zależności od wpisanego przez użytkownika słowa kluczowego, może ona zajmować inną pozycję w listingu wyników. O pozycji tej decyduje bardzo wiele czynników. Są to między innymi linki, które prowadzą do zaindeksowanej strony z innych witryn internetowych. Nie powinny to jednak być „obojętnie jakie“ odnośniki. Chodzi o ich wartość z punku widzenia crawler’a Google. Najlepiej, gdyby umieszczone były one na witrynie o wartościowej treści, powiązanej tematycznie z tą pozycjonowaną. Im więcej tych odnośników - tym korzystniej dla właściciela. Warunkiem jest natomiast niekorzystanie z tzw. farm odnośników lub „sztucznych"" serwisów, które bardzo niekorzystnie wpływają na miejsce strony w rankingu. Jeśli chodzi natomiast o linki wychodzące z promowanej strony WWW, to im jest ich mniej, tym wyższą wartość stanowi dla Google.

też, że efekty przychodzą z czasem. Nowe strony są przeważnie bardzo nisko klasyfikowane w wynikach Google, bowiem atrakcyjność strony stanowi także jej domena i historia. Im ciekawsza i lepsza historia, starsza domena i im bardziej wartościowe są jej zawartości, tym pozycja strony w wynikach wyszukiwania będzie wyższa.

Eksperci pozycjonujący serwisy, świetnie zdają sobie sprawę z tego, że niezwykle znaczącym czynnikiem, który ma wpływ na wyniki wyszukiwania są słowa kluczowe oraz odpowiedni ich dobór. Należy je zatem wprowadzać bardzo ostrożnie, bo będą one brane pod uwagę przy późniejszym procesie pozycjonowania witryny. Muszą one być jak najtrafniej pasujące do zawartości naszej strony i w miarę często pojawiać się pośród treści na jej podstronach.

Treść, odnośniki i słowa kluczowe to jedynie trzy najistotniejsze spośród olbrzymiej liczby czynników algorytmu wyszukiwarki, Warto jednak zadbać, żeby chociaż te z nich, których działania jesteśmy w pełni świadomi, odbierane były przez indeksującego robota jak najkorzystniej.